REDGO skambučių centras
Mūsų paslaugų kokybė – pamatinis faktorius norint užtikrinti, kad kiekvienas klientas liktų patenkintas, o skambučių centro veikla – viena svarbiausių REDGO Lithuania. Būtent jame dirbantys žmonės pirmieji sužino apie klientų problemas ir padeda rasti sprendimus.
Skambučių centro komanda dirba pagal griežtus ISO 9001 kokybės reikalavimus, kurie ne tik užtikrina visapusišką pagalbos suteikimą klientui, bet ir padidina darbo našumą. Kiekvienas skambutis įrašomas, kad paskui galėtume juos įvertinti ir išanalizuoti.
Dažnai sulaukiame skambučių dėl problemų, kurias galima išspręsti iškart, tai yra telefonu – tai taupo ne tik klientų laiką, bet ir mūsų komandos, kuri vyksta padėti keliuose, resursus. Tam, kad skambučių centro darbuotojai galėtų suteikti pirminę reikiamą pagalbą telefonu, jie nuolat kelia kompetencijas mokymuose apie naujausius automobilius bei pažangias technologijas.
Kiekviena situacija, į kurią patenka klientai, skirtinga, taip pat įvairiai į jas ir reaguojama – taigi mūsų skambučių centro žmonės privalo būti žmogiški ir empatiški. Kiekvienas operatorius įgyja kritinių situacijų valdymo mokymų sertifikatą, kad būtų maksimaliai pasiruošęs išklausyti bei suteikti reikiamą pagalbą žmogui net labiausiai kritinėse situacijose.
Mes:
- Dirbame 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
- Per metus priimame daugiau nei 90 tūkstančių skambučių.
- Skambučių centro darbuotojai kalba anglų, lenkų, prancūzų, vokiečių ir rusų kalbomis.
- Teikiame išorinio skambučio centro paslaugas draudimo bendrovėms.
- Vadovaujamės griežtais aptarnavimo ir kokybės standartais (ISO 9001).